0 oy
171 göst.
20 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (82 puan) sordu

08 kasımda düşük yaptım 15 gün kanamam sürdü ve 7 aralıkta doktora gittiğimde henüz hcg hormonu sıfırlamamıştı adet görmedim bugün kontrole gittiğimde ise doktor büyük olanı kist küçük olanı ise keseye benzetti bu durumu yasayan varmı hamilelik mi sizce

image

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 455 göst.
0 oy
2 cevap 192 göst.
0 oy
1 cevap 171 göst.
7 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mavi_mavi (223 puan) sordu

1,512,700 soru

24,672,712 cevap

367,356 kullanıcı

...