0 oy
597 göst.
19 Aralık 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (91 puan) sordu
Merhabalar hanımlar bir sorum olacak yeni doğan emzik ve biberon kaç numara almamız gerekiyor acaba

5 Cevap

+1 oy
19 Aralık 2021 (419 puan) cevapladı
Bana kalırsa, ilk Bi denemelik çok pahalı olmayan bişey al, bebek gelince ver dene emiziği alacak mı yok mu, ondan sonra alırsın güzelini. Benim kızıma kaç tane emizik almıştım ama hiç istemedi emiziği emmek  
-Reklam-
0 oy
19 Aralık 2021 (1,602 puan) cevapladı
Ayları yazıyor almak istediğin emzikte yenidoğan diye yazar 0-3 ay yazar 3-6 yazar ben o şekilde Alicam numarasal olarak görmedim ama ay olarak belirtiliyor
0 oy
19 Aralık 2021 (213 puan) cevapladı
Emzikler 0-6 ay yazar ondan alacaksin 
0 oy
19 Aralık 2021 (927 puan) cevapladı
Ikisini de philips avent aldim.oglumda da ole yapmistim memnun kalmstim yaziyo uzerinde zsten emzikde 0 6 ay yazyor biberonda 125lik aldik.bu markanin
0 oy
19 Aralık 2021 (1,298 puan) cevapladı
Canım ebebekte var şuan indirim gece 12 de son hemen al istersen fiyatları her yere göre iyi ben bugün aldım 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 410 göst.
0 oy
5 cevap 504 göst.
5 Eylül 2023 Hamilelik Alışveriş kategorisinde BsrShn (239 puan) sordu
0 oy
7 cevap 746 göst.
4 Kasım 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde SsevdaA (1,193 puan) sordu

1,512,574 soru

24,671,011 cevap

367,261 kullanıcı

...