0 oy
383 göst.
19 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (143 puan) sordu
Beta hcg değerim 10000 iyi mi sizce ilk gebelik 
Gebelik haftası 7+4

3 Cevap

0 oy
19 Aralık 2021 (417 puan) cevapladı
Kuzum çok güzle çıkmış 
-Reklam-
0 oy
19 Aralık 2021 (1,801 puan) cevapladı
Canım güzel ama bi yerden sonra betanın pek önemi yok çocuğun gelişimi önemli 
0 oy
19 Aralık 2021 (349 puan) cevapladı
Evet benim de 5.haftada,gecikme yaşayınca kan vermeye gittim ilk öğrendiğim haftaydı15 bindi ..demekki erken döllenme olmuş yani bi önceki adetimden hemen sonra olmuş ki bu kadar yükselmiş diye düşündüm 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,283 göst.
14 Aralık 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde Aysesahin97 (1,131 puan) sordu
0 oy
3 cevap 507 göst.
0 oy
7 cevap 567 göst.

1,512,168 soru

24,665,829 cevap

366,971 kullanıcı

...