0 oy
563 göst.
19 Aralık 2021 Doğum kategorisinde (107 puan) sordu
İlk gebeliğim. Nişanım geldi. Hafif ağrım var. Hastaneye gitmek için erken mi? Ağrıların şıklaşmasını mı beklemeliyim?
Gebelik haftası 39+5

2 Cevap

0 oy
19 Aralık 2021 (24 puan) cevapladı
Bence erken ilk dogumumda benimde oyle olmuştu sonra cok erken gittigimi anladim 
19 Aralık 2021 (107 puan) yorumladı
Teşekkürler
-Reklam-
0 oy
19 Aralık 2021 (2,260 puan) cevapladı
Henüz gitme cnm gitsen bile seni geri gönderirler ağrın biraz daha çoğalsn öyle gidersn 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 820 göst.
13 Nisan 2021 Doğum kategorisinde MelikeNil (77 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,139 göst.

1,512,371 soru

24,668,328 cevap

367,120 kullanıcı

...