0 oy
260 göst.
17 Aralık 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (1 puan) sordu
Ben 18 haftalık gebeyim hiç kilo almamışım, bebek için sıkıntı olur mu? 
Gebelik haftası 18

1 cevap

0 oy
17 Aralık 2021 (1,169 puan) cevapladı
Bende almadım 21.haftaya kadar Bende 46 kilo ile hamile kaldım şu bir iki kilo ancak alabildim en son kontrole gittiğimiz de iyi dedi doktor Bende bilmiyorum alamıyorum da kilo almalısın erken doğum ve sıkıntı olmaması için ama olmuyor işte:(
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 373 göst.
18 Mayıs 2023 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Imhere (188 puan) sordu
0 oy
7 cevap 720 göst.
0 oy
3 cevap 414 göst.

1,512,473 soru

24,669,595 cevap

367,184 kullanıcı

...