0 oy
716 göst.
16 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,012 puan) sordu

Kızlar 36 haftalık 3. Bebegime hamileyim ve sezeryanım dikişlerimde az bi açılma var ve dr 38 de alıcam demişti durumumdan dolayı 37 ye yani haftaya cumaya gün verdi. Ve yarın son kontrol için çağırdı ama hazırlıklı gel dedi ne olur ne olmaz acil görürsem ya yatış ya doğum dedi korkuyorum çünkü 38 de ikinci bebegim alınmıştu küvezde kaldık bir hafta ve kafamdan atamıyorum uyku haram oldu bu gece benim için bi dua edermisiniz lütfen uzun oldu k.bkmayın:'(

Gebelik haftası 36

6 Cevap

0 oy
16 Aralık 2021 (1,184 puan) cevapladı
Allah yardımcınız olsun .sağ salim kazasız belasız kucağınıza alırsınız inşallah. Allah size bağışlasın şimdiden 
-Reklam-
0 oy
17 Aralık 2021 (182 puan) cevapladı
Rabbım sag salim kavuştursun inşallah. Sağlıkla gelsin..
0 oy
17 Aralık 2021 (379 puan) cevapladı
Rabbim sağlıkla sihhatle kucağına eristirsin inşallah..Allah yardımcınız olsun
0 oy
17 Aralık 2021 (357 puan) cevapladı
Herşeyin hayırlısı olsun inşallah bacım Rabbim sanada bebeğinede güzel ömürler versin inşallah sağ salim doğum yaparsın 
0 oy
17 Aralık 2021 (73 puan) cevapladı
Rabbim sağlıklı kucağınıza almayi nasip etsin inşallah..Guzel haberlerini bizimle paylaşırsın..İnşallah bol bol Ayetel kursi dua oku hec dilinden düşürme..Rabbim sevindirsin inşallah
0 oy
17 Aralık 2021 (245 puan) cevapladı
Rabbim yardımcın olsun❤️

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 587 göst.
0 oy
11 cevap 675 göst.
0 oy
8 cevap 884 göst.
0 oy
9 cevap 687 göst.

1,512,191 soru

24,666,100 cevap

366,981 kullanıcı

...