Canlar size bir ay önce ense kalınlığı ile ilgili post atmıştım.cok şükür ense kalınlığı ozeldeki doktorum iyi sedi 16+5 iz ensesi 3.4 dedi.Bu arada ikinci oğluşum geliyo
1,512,747 soru
24,673,270 cevap
367,385 kullanıcı