0 oy
171 göst.
16 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (67 puan) sordu
Kızlar üşüdüğünüzde  göğsünüzün ucu sızlıyor mu? Benimki taş gibi oluyor ağrıyor. Neden böyle acaba??
Gebelik haftası 30+2

1 cevap

0 oy
16 Aralık 2021 (272 puan) cevapladı

Valla bende yaşıyorum o durumu :D sanırsam seninde göğüsünun ucu yok normal sıcakta göğsümun ucu hiç çıkık değildir soğukta çıkar taş gibi olur seninki demi öyle 

16 Aralık 2021 (67 puan) yorumladı
Ahaha evet göğüs ucum yok
16 Aralık 2021 (272 puan) yorumladı
Bizde de durumlar aynı :D heleki bebek emzirirken kış zamanına geldi mi daha zor oluyor bacım benim üçüncü gebeliğim diğer ikisini göğsümun ucu olmadığı için malesef güzel emziremedim biri üç ay biri sekiz ay emdi güzel tutamadiklari için sütte bol bol gelmiyordu malesef bu durum insanı yoruyor işte :/
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 317 göst.
0 oy
8 cevap 628 göst.

1,512,379 soru

24,668,398 cevap

367,122 kullanıcı

...