0 oy
226 göst.
16 Aralık 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (80 puan) sordu
Bugün dokdora gitdim 19haftalık hamileyim bebeyin kalbinde 2.4mm vsd görüldü, yani kalp kapağcığının biri oluşmamış. Böyle birşey yaşayan oldumu? Doğuma kadar oluşdumu?
Gebelik haftası 19

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 379 göst.
0 oy
3 cevap 493 göst.
0 oy
1 cevap 216 göst.
0 oy
2 cevap 344 göst.
7 Şubat 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde fatmanurrrr (2,238 puan) sordu

1,512,754 soru

24,673,370 cevap

367,399 kullanıcı

...