0 oy
332 göst.
15 Aralık 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (8 puan) sordu
3u1arada kahve içiyorum bir fincan sadece sorun olurmu şans canım çekiyor valla
Gebelik haftası 18
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

3 Cevap

0 oy
15 Aralık 2021 (1,414 puan) cevapladı
Yok canım zararı yok
-Reklam-
0 oy
15 Aralık 2021 misafir cevapladı
Bende 2si1 arada içiyorum hergün kaşığın ucuyla seker koyup hic bişi olmaz ilk hamileliğimde de içtim hep
0 oy
15 Aralık 2021 (592 puan) cevapladı
Kafein içerdiği için çok içme bazen benim de canım çekiyor paketin hepsini değil yarısını döküp içiyorum sorun olmaz çok içmezsen 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 216 göst.
0 oy
12 cevap 598 göst.
0 oy
7 cevap 806 göst.
0 oy
0 cevap 176 göst.
17 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde Aselet (3 puan) sordu

1,512,285 soru

24,667,138 cevap

367,049 kullanıcı

...