0 oy
429 göst.
15 Aralık 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (13 puan) sordu
Merhaba kızlar ben 30 haftalık hamileyim gebelik şekerim var ikinci gebeligim ilk oğlum 34 .haftada doğdu bu seferde erken olmasın die iğne verdi doktor 4 kere vuruldun 38. Haftaya kadar devam et dedi iğneye sorum şu bı kaç gündür genitalimde ağrı var hamlamisim gibi hani bisiklete binersinde agrirya ayni öyle içinizde bu agriyi yaşayan varmı normalmi bu kas ağrısı ilk oglum 14 aylık iki doğum arası yakın die olabilirmi ağrı simdiden teşekkür ederim
Gebelik haftası 30

2 Cevap

0 oy
15 Aralık 2021 (2,648 puan) cevapladı
Bebek muhtemelen aşağı baskı yapıyordur 
-Reklam-
0 oy
15 Aralık 2021 (204 puan) cevapladı
Bende de var canım bir aya yakındır muhtemelen vücut kendini hazırladığı içindir korkulacak bişey olduğunu sanmıyorum sadece daha yavaş hareket etmeye çalış bende 32+6

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 166 göst.
0 oy
16 cevap 1,101 göst.
0 oy
0 cevap 178 göst.

1,512,438 soru

24,669,161 cevap

367,160 kullanıcı

...