0 oy
224 göst.
14 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (100 puan) sordu
40 hefdeye kecdiy amma oglum gelmey isdemir sabah hekim qebuluna gedecem inwallah yaxwi olar sizlerde nece gedir 
Gebelik haftası 39+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 393 göst.
0 oy
5 cevap 322 göst.
0 oy
2 cevap 382 göst.

1,512,701 soru

24,672,730 cevap

367,357 kullanıcı

...