0 oy
394 göst.
14 Aralık 2021 Doğum kategorisinde (1,182 puan) sordu
Kizlar sabah kalktığımda iç camasirim ıslaktı ve ara ara çiş kaçırıyor gibiyim ama çiş değil eminim çünkü tutamıyorum şuan sadece belimde ağrı var napim sizce
Gebelik haftası 38

1 cevap

0 oy
14 Aralık 2021 (134 puan) cevapladı
Bende aynı şeyi yaşadım doktora gittiğimde suyunun azaldığını söyledi. 2 günde bi çağırcam dedi yarın gidicez bakalım inşallah sorun yoktur. Normal istiyorum sezaryana almak zorunda kalabilirmiş
14 Aralık 2021 (1,182 puan) yorumladı
İnşallah normal oluruz bana da normal demisti ama gideyimmi kararsizim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 481 göst.
0 oy
2 cevap 535 göst.
17 Mayıs 2022 Doğum kategorisinde mervenk_ (122 puan) sordu

1,512,202 soru

24,666,204 cevap

366,988 kullanıcı

...