Kızlar gittiğim sağlık ocağı pislik içinde her tahlilden geldiğimde üstümü başımı makineye atıp ilk işim banyoya girmek oluyor ama bebişi ne yapıcam onu bilmiyorum malum bide virüs var kontrolden geldiğimde banyo yaptırmalıyım aynı şekilde üstünü başını değiştirmeli miyim onun da siz nasıl yapıyorsunuz
1,512,815 soru
24,674,140 cevap
367,435 kullanıcı