0 oy
236 göst.
13 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (140 puan) sordu
Hanımlar belimin sol tarafında çok ağrım var 27+4 teyim bir sorun varmıdır 1 saattir ağrım var 
Gebelik haftası 27+4

1 cevap

0 oy
13 Aralık 2021 (185 puan) cevapladı
İstersen bir acile git canım. Benim sol tarafım ağrıyordu böbrek sanıyordum kanda iltihap varmış insAllah senin öyle değildir ama bir tahlil var istersen 
13 Aralık 2021 (140 puan) yorumladı
Parol içtim biraz hafifledi olmadı yarın gideyim çok teşekkür ediyorum
14 Aralık 2021 (185 puan) yorumladı
Geçmis olsun canım haber et yine de insAllah o anlıktır
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 230 göst.
28 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ecce1 (139 puan) sordu
0 oy
4 cevap 367 göst.
0 oy
6 cevap 943 göst.

1,512,233 soru

24,666,635 cevap

367,026 kullanıcı

...