Bana 11+3'te doktorum %70 kız dedi, 2 gün sonra netleşecek. Cinsiyet öğrenme anı bence gerçekten heyecanlı.
Özele gidiyorsanız büyük ihtimal söyler ama %100 olarak demez.
1,512,700 soru
24,672,668 cevap
367,350 kullanıcı