0 oy
389 göst.
13 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (71 puan) sordu
Bugün bir bel ağrısı başladı ama bu dönemde erken değil mi yaşayan arkadaslar cevap verirse sevinirim
Gebelik haftası 13+1

3 Cevap

0 oy
13 Aralık 2021 (51 puan) cevapladı
Kendini yoruyorsan normal kendi yormamaya çalış
-Reklam-
0 oy
13 Aralık 2021 (51 puan) cevapladı
Ben 6. Haftadan bel ağrısı yaşamaya başladım şuan 8 haftalık halada bel ağrısı çok var bence normaldir o haftalarda ağrılar 
0 oy
13 Aralık 2021 (174 puan) cevapladı
Benimde 12 den sonra başladı 17 olduk halen aynı iş yapsam da yapmasam da belim kırık gibi ağrıyor 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 304 göst.
15 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Avatansever (2 puan) sordu
0 oy
11 cevap 1,091 göst.
9 Ocak 2024 Doğum kategorisinde Yu (9 puan) sordu
0 oy
0 cevap 314 göst.
0 oy
3 cevap 524 göst.

1,512,737 soru

24,673,071 cevap

367,375 kullanıcı

...