0 oy
261 göst.
13 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (259 puan) sordu
Tiroid yüksekliği olan var mı ? Sağlık ocağında tahlil yaptırdım yüksek çıktı doktor mutlaka göster dedi. İnşaallah bir sıkıntı olmaz

1 cevap

0 oy
13 Aralık 2021 (360 puan) cevapladı
Benim 15yıldır var canım tiroid bu gebeliğimde baya yükseldi 50mg kullanırken 125e çıktık ancak düzenledik 38.haftamdayım başlarda çıkmadıysa panik yapma sonradan da çıkabiliyo dahiliyeye göster ilaç başlar düzene girer allahın izniyle ama sakın aksatma mutlaka en kısa zamanda git doğumunu bile etkiler çünkü
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 376 göst.
0 oy
9 cevap 693 göst.
0 oy
4 cevap 300 göst.

1,512,351 soru

24,668,092 cevap

367,110 kullanıcı

...