0 oy
403 göst.
28 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (73 puan) sordu

37+4 hamileyim benden afedersiniz ama pembemsi leke geldi korkuyrm nisan midir acaba diye benimki normal dogum olmayacak ama doktoruma soylesemmi nisan midir bu

Gebelik haftası 37+4

1 cevap

0 oy
28 Kasım 2018 (200 puan) cevapladı

Herkeste farkli oluyor benden pembemsi gelmisti nisan bence hemen drunuzla gorusun derim

28 Kasım 2018 (73 puan) yorumladı
Ne kadar di canim peki bu gelen
28 Kasım 2018 (200 puan) yorumladı
Regli olur gibi yogun bisey degil bi kac damlalik bisey toplamda benim peceteye gelmisti tuvaletten snra zaten yarim saat snra kadarda sancim baslamisti hafif hafif sonra da suyum geldi
28 Kasım 2018 (73 puan) yorumladı
Sagolun tesekkur ederm
28 Kasım 2018 (200 puan) yorumladı
Rica ederim ihmal etmeyin soyleyin drunuza
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 533 göst.
11 Şubat 2020 Doğum kategorisinde A.ESRA.E (112 puan) sordu
0 oy
2 cevap 479 göst.
6 Temmuz 2021 Doğum kategorisinde Burcu kavak (24 puan) sordu
0 oy
3 cevap 442 göst.
11 Haziran 2025 Doğum kategorisinde Filiz04 (43 puan) sordu
0 oy
3 cevap 273 göst.
11 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevvalice (575 puan) sordu

1,512,374 soru

24,668,351 cevap

367,122 kullanıcı

...