0 oy
422 göst.
12 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu

Bir ay önce oğlumu kaybeetim 2,5 yaşındaydı.Simdiki doğacak olan bebeğim erkek olursa evladımin adını koymak istiyorum ama kayınvalidem çok karışıyor koymayın diyor.Bende eşime baskı yapıyorum oğlumun adını koyacağız diye.Sizce vefat eden oğlumun ismini koymalı mıyım?  Bu arada öyle çok özlüyorum ki kuzumu:'(

Kapatılma nedeni: İsim tavsiye soruları sohbet alanında sorulması gerekmektedir. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
21 cevap 2,200 göst.
22 Nisan 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 02052020 (752 puan) sordu
0 oy
4 cevap 420 göst.
0 oy
0 cevap 179 göst.
18 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Belen (88 puan) sordu

1,512,351 soru

24,668,092 cevap

367,110 kullanıcı

...