0 oy
418 göst.
12 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (163 puan) sordu
Hanımlar merhaba 36 haftaya girdik çok şükür normal doğum istiyorum çatı ağrım çok var baya sosyal hayatımi baya etkiliyor iş yapamaz duruma geldik sizde durumlar nasil
Gebelik haftası 36
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
12 Aralık 2021 (203 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
39 olduk ben perişan  saglkla gelse artk diye yolunu gözlüyorum paşamın:)) 
12 Aralık 2021 (163 puan) yorumladı
Allah sağlıkla almayı nasip etsin
12 Aralık 2021 (203 puan) yorumladı
Amin, ❤️
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 332 göst.
0 oy
2 cevap 708 göst.
0 oy
9 cevap 881 göst.
0 oy
8 cevap 1,427 göst.

1,512,374 soru

24,668,351 cevap

367,122 kullanıcı

...