Beta hcg değerim adete 5 gun kala 10.60 cikti regl olmama uc gun var belim cok agriyor doktor kimyasal gebelikte olabilir dedi idrar twstindede iki saat sonra cift cizgi gbi bisi gözüküyor acaba hamilemiyim cok istiyorum dua edin bana
1,512,417 soru
24,668,806 cevap
367,148 kullanıcı