0 oy
146 göst.
11 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (171 puan) sordu

Beta hcg değerim adete 5 gun kala 10.60 cikti regl olmama uc gun var belim cok agriyor doktor kimyasal gebelikte olabilir dedi idrar twstindede iki saat sonra cift cizgi gbi bisi gözüküyor acaba hamilemiyim cok istiyorum dua edin bana

image

1 cevap

0 oy
11 Aralık 2021 (770 puan) cevapladı
Canım istersen Bı kac gun sonra tekrar kan verip baktır 
-Reklam-

İlgili sorular

–3 oy
3 cevap 433 göst.
15 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Prenses73 (317 puan) sordu
0 oy
7 cevap 612 göst.
0 oy
2 cevap 351 göst.

1,512,417 soru

24,668,806 cevap

367,148 kullanıcı

...