0 oy
228 göst.
11 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (185 puan) sordu
Merhaba hanımlar ben adet tarihine göre 32+4 haftalık hamileyim bebeğim normalde 1 hafta önden gidiyordu dün 35+4 haftalık olduğunu söylediler bebek iriymis nst de düzenli sancı çıkti açıklık var dendi dogumhaneye gönderildim sancılar durmadı ilaç almama rağmen ayrıca tansiyon yüksekliği de var daha sonra sevk verdiler bende başka hastaneye geldim burda öğrendim ki gebelik şekerim varmis acilmam yokmuş bebek şekerden dolayı iriymis boyle veya benzeri durumla karşılaşan varmı acaba 
Gebelik haftası Adet 32+4 bebek 35+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 461 göst.
0 oy
4 cevap 699 göst.
3 Eylül 2021 Doğum kategorisinde Hatice_araca (202 puan) sordu
0 oy
1 cevap 489 göst.

1,512,745 soru

24,673,303 cevap

367,390 kullanıcı

...