0 oy
246 göst.
9 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu
33 haftadayiz kaşık sancısı rahim kasılması çok sık yasiorum Karnım da asaa düştü üst taraf nerdeyse boşaldı bu hafta da normal mi.acaba

1 cevap

0 oy
9 Aralık 2021 (580 puan) cevapladı
Kasik ağrılar bende de var ama göbek dustunu bilemedim bende baya yukarda 34 haftadayiz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 379 göst.
11 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde kubra ergüler (223 puan) sordu
0 oy
3 cevap 391 göst.
0 oy
11 cevap 760 göst.

1,512,339 soru

24,667,966 cevap

367,099 kullanıcı

...