Ben de 11. haftadayım göğüslerimde şişkinlik ve hassasiyetim var ve göğüs uçlarım öyle kaşınıyor ki (arkadaşım şimdiden saf kakao yağı al sür çatlaklara da iyi geliyor dedi, onu deneyecem..
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı