0 oy
153 göst.
8 Aralık 2021 Doğum kategorisinde (31 puan) sordu
Kizlar Eylülde ölü doğum yaptım  adetinme 3 gün var  göğüslerimde süt varmış gibi bir ag8rlik var ve sıkınca su gibi sivi geliyor bu neden olabilir acaba gebelik olabilir mi 

1 cevap

0 oy
8 Aralık 2021 (1 puan) cevapladı
Merhaba başınız sağ olsun bebeğinizi neden kaybettiniz? 
8 Aralık 2021 (31 puan) yorumladı
Sagolun Kovitten dolayi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 172 göst.
0 oy
2 cevap 299 göst.
0 oy
2 cevap 360 göst.

1,512,230 soru

24,666,626 cevap

367,022 kullanıcı

...