0 oy
337 göst.
7 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (110 puan) sordu
3 buçuk aylık hamileyim Bulantım geçmişti ve yine başladı ama bu sefeer öğürüyorum baya kuscak gibi olruyorum ama hicbsy glmio sadece öğuruyorm birde üşüyorum normalmi bu sizce nedeni nedi r 
Gebelik haftası 15

2 Cevap

0 oy
7 Aralık 2021 misafir cevapladı
Bende çok üşüyodum aynı haftalarda demir ilacı kullanmaya başladıktan sonra geçti . Şimdi aksine sıcaklıyorum
-Reklam-
0 oy
7 Aralık 2021 (238 puan) cevapladı
Düzenli beslenememekten ve kan değerlerinin düşmesinden kaynaklanıyor 

İlgili sorular


1,512,339 soru

24,667,966 cevap

367,099 kullanıcı

...