2. Gebeligim benim de 9 yaşında kızım var 9 yıl aradan sonra her şeyi unutmuş gibiyim )) 10 martta bi aksilik olmazsa doktor alırız dedi aynı heyecan bende de var bakalım hayırlısı
1,512,345 soru
24,667,977 cevap
367,101 kullanıcı