0 oy
613 göst.
6 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (59 puan) sordu

Nst cekildi karnim sertlesiyor diye sonucu doktora gösteremediğim icin henus merak ediyorum bir sey var mi 

image

Gebelik haftası 32+1

5 Cevap

0 oy
6 Aralık 2021 (59 puan) cevapladı
Yardimci olabilecdk olan yok muu
6 Aralık 2021 (1,056 puan) yorumladı
Sancin hiç yok en alttaki sanci göstergesi sanci olunca o yukarılara kadar dalgalanma yapiyor seninki dümdüz
-Reklam-
0 oy
6 Aralık 2021 (110 puan) cevapladı
Çok hafif sancın var 
0 oy
6 Aralık 2021 (264 puan) cevapladı
Normal sancı sayılmaz 
0 oy
6 Aralık 2021 (123 puan) cevapladı
Sancın yok canım
0 oy
6 Aralık 2021 (2,013 puan) cevapladı
Normal cnm hiç sancın yok olsa ztn bu postu açamazdın müdahale ederlerdi

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,114 göst.
17 Ekim 2021 Doğum kategorisinde Mihri._. Mah (354 puan) sordu
0 oy
5 cevap 530 göst.
0 oy
3 cevap 466 göst.
0 oy
3 cevap 537 göst.

1,512,202 soru

24,666,230 cevap

366,990 kullanıcı

...