0 oy
473 göst.
6 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (16 puan) sordu

Anlamıyorum anlayan varsa yardımcı olabilir mi?

image

Gebelik haftası 35+4

2 Cevap

0 oy
6 Aralık 2021 (770 puan) cevapladı
Benım bundan daha düşük idı doktor dedi sancıların cıkmıs canım ıgne serum felan verdi tekrar nst baktılar suan doktoru bekliyoruz 
6 Aralık 2021 (16 puan) yorumladı
Ben de doktor dan çıktım haftan normal bundan sonra yalancı olur dedi
6 Aralık 2021 (770 puan) yorumladı
Ben 30 haftadayım ve muhtemelen 27 haftadan beri de sancım vardı devlete gıttım ***** doktor hersey ıyı dedı halbuki yalandan agrım vardı ve bebegın suyu da fazla ıdı ıyı dedı buyuk konısmım ama devlete Bı daha gitmem RABBİM muhtac etmesin oraya
6 Aralık 2021 (770 puan) yorumladı
Ilac verdi mi sana canım
-Reklam-
0 oy
6 Aralık 2021 (1,525 puan) cevapladı
Gayet iyi sancın yok canım .
6 Aralık 2021 (16 puan) yorumladı
Teşekkür ederim :)

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 606 göst.
0 oy
1 cevap 364 göst.
0 oy
3 cevap 410 göst.
9 Şubat 2022 Doğum kategorisinde OzlemCun (1,588 puan) sordu
0 oy
6 cevap 799 göst.

1,512,564 soru

24,670,877 cevap

367,251 kullanıcı

...