0 oy
186 göst.
6 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,830 puan) sordu
Hanımlar şu an 15+0 dayız 13.  Haftadan sonra bulantılarım geçmişti şimdi yine başladı Prilam Dr kullanıyorum ama kahvaltıyı zar zor yapıyorum kusma derecesinde değil ama rahatsız edici bir bulantı var geçmişti Tekrar başladı niye acaba bilgisi olan var mı 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 147 göst.
30 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Leydi11 (21 puan) sordu
0 oy
1 cevap 180 göst.
0 oy
2 cevap 219 göst.
17 Eylül 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Burcugns (1,074 puan) sordu
0 oy
1 cevap 277 göst.

1,512,340 soru

24,667,968 cevap

367,100 kullanıcı

...