0 oy
802 göst.
5 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (969 puan) sordu
Arkadaşlar göbeğim düştü sanırım. Baya bir boşluk var göğsümle göbeğim arasında elim giriyor. İlk Eşim farketti. Şimdi ne olacak? Çok heycanlıyım korkuyorum. Süreç nasıl ilerler ? 
Gebelik haftası 38

2 Cevap

0 oy
5 Aralık 2021 (592 puan) cevapladı
Bebek doğuma hazırlanmış olmalı doktora gittiğiniz zaman doktorunuz söyler 
5 Aralık 2021 (969 puan) yorumladı
Yarın doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek
-Reklam-
0 oy
5 Aralık 2021 (28 puan) cevapladı
Bende 38 haftalığım canım rahat 2 hafta kadar oldu benimde karnım düşeli hâlâ bekliyoruz hemen olmuyor doğum yani canım benimde ilk doğumum olacak 
5 Aralık 2021 (969 puan) yorumladı
Ayyyy inşallah hemen olmasın hazır değilim hiç sancım vs yok zaten
5 Aralık 2021 (28 puan) yorumladı
Yok canım en az bir iki haftan vardır zaten
Bende yalancı sancılar var hâlâ gelesi yok paşamın
5 Aralık 2021 (969 puan) yorumladı
Ayyy hadi inşallah:)))
5 Aralık 2021 (28 puan) yorumladı
İnşallah canım çok takmamaya düşünmemeye çalış doğumu ilk olunca tecrübe olmuyor takmıyor insan vaktine bırakıyorum valla ben düşün düşün olmuyor :)))
5 Aralık 2021 (969 puan) yorumladı
İnşallah denicem :D

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 317 göst.
7 Temmuz 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde aaa.sss (172 puan) sordu
0 oy
7 cevap 1,150 göst.
0 oy
1 cevap 331 göst.
28 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Masume.s (124 puan) sordu
0 oy
2 cevap 826 göst.
9 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugbaela (207 puan) sordu

1,512,767 soru

24,673,449 cevap

367,407 kullanıcı

...