0 oy
213 göst.
4 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
Tub bebek denedik 09=11=2021tarihinde 01.12.2021tarinde kese oluşmuş dedi doktor acaba bundan sonra düşük etme ihtimali çok varmı kaç gün sonra kal atışlarına bakilir

1 cevap

0 oy
4 Aralık 2021 (132 puan) cevapladı
Canım benim kese olmuşsa 2-3 hafta sonra net  kalp atışlarını duyabilirsiniz. Düşük tehlikesi ne yazık ki tüp bebekte 12 haftaya kadar var. Kendini yorma çok çok dikkat et ve progesteronunu aksatma rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin . Bende 7. Haftada vajinal ultrason ile kalp atışı duyulmuştu
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
24 cevap 2,051 göst.
0 oy
12 cevap 2,330 göst.
0 oy
8 cevap 721 göst.

1,512,553 soru

24,670,717 cevap

367,237 kullanıcı

...