0 oy
391 göst.
4 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
Tub bebek denedik 09=11=2021tarihinde 01.12.2021tarinde kese oluşmuş dedi doktor acaba bundan sonra düşük etme ihtimali çok varmı kaç gün sonra kal atışlarına bakilir

5 Cevap

0 oy
4 Aralık 2021 (67 puan) cevapladı
Düşük ihtimali ilk 3 ayda her gebede vardır. Siz içinizi ferah tutun ALLAH izin verirse bu dünyada rızkı varsa tutunur. Ağır iş yapmayın sık sık sol tarafınıza uzanın ya da aayağınızın altına yastık alın . 6 veya 7 . Haftada kalp atışını duyarsınız inşALLAH 
-Reklam-
0 oy
4 Aralık 2021 (554 puan) cevapladı
Aynen sizin artık normal gebe kadar düşük ihtımalınız var, benimde tüp bebek bebeğim drum bana hep 10.haftaya kadar bebek bizim değil unutma dedi ama  bu her gebelikte geçerli, iyi düşünün iyi olsun ama düşerse de dünyanın sonu değil genelde bebekte bir hastalık falan oldugunda vücut atıyor. Biz 39.haftaya geldik darısı başınıza insallah  
0 oy
4 Aralık 2021 (751 puan) cevapladı
Hayırlı olsun Rabbim emeklerinizi boşa çıkarmasın ☺️ ben de tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım ve kalp atışını 8. haftada vajinal ultrasonla duydum çok şükür darısı başınıza olsun ☺️❤️
0 oy
4 Aralık 2021 (707 puan) cevapladı
Kese olustuysa kalp atışınida duyarsaniz daha korkmayin dikkat ederseniz kendinize Allahinn  izniyle birsey olmaz ama yinede hersey nasiptir nasibi olan öyle bir geliyor ki hic birsey engel olamiyor
0 oy
4 Aralık 2021 (2,648 puan) cevapladı
Allah kucağınıza almayı nasip etsin 

Artık normal bir gebeden farkınız yok 

İlk 3 ay 2 kilodan fazla ağır kaldırmayın bol bol dinlenin

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 408 göst.
30 Ekim 2022 Tüp Bebek kategorisinde Merrrvee (1,335 puan) sordu
0 oy
6 cevap 364 göst.
16 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Akesra (5 puan) sordu
0 oy
1 cevap 173 göst.
0 oy
9 cevap 800 göst.
25 Aralık 2022 Tüp Bebek kategorisinde Bsrrrrrr (662 puan) sordu

1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...