0 oy
104 göst.
3 Aralık 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (120 puan) sordu
15+2 deyim özel bi hstnede dogum yapmayı düşünüyorum hayrlisyla insallhh 12 hftada  buyuk ihtimalle erkek dedi doktorum esimde hastaneden cikmadan sünnet i yaptiralim diyo bu sekilde yaptiran varmi aranizda yoksa cok mu erken hic bilgm yok bu konuda malesef tecrübe si olan lardan fikir alabilirmiyim
Gebelik haftası 15+2
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 160 göst.
0 oy
5 cevap 573 göst.
3 Aralık 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Ebru__4235 (120 puan) sordu
0 oy
0 cevap 176 göst.
27 Kasım 2021 Doğum kategorisinde Ahsenzeynep (87 puan) sordu
0 oy
1 cevap 327 göst.
9 Mart 2021 Doğum kategorisinde Aye1 (162 puan) sordu

1,512,525 soru

24,670,356 cevap

367,217 kullanıcı

...