0 oy
372 göst.
3 Aralık 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (284 puan) sordu
Arkadaşlar bebeğim baski yapıyor en aşağıda canimi acıtıyor sizce normalmi daha cok küçük bu kadar olması 
Gebelik haftası 15.6

2 Cevap

0 oy
3 Aralık 2021 (74 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bende ayniyim canım doktoruma sordum gayet normal sıkıntı yok demişti 
-Reklam-
0 oy
3 Aralık 2021 (1,065 puan) cevapladı
Tam genital bölgenin üstünde kasık bölgesinde yanma gibi acılı bir his oluyor değil mi?
3 Aralık 2021 (284 puan) yorumladı
Evett
3 Aralık 2021 (1,065 puan) yorumladı
14+3 bende de var aynısı. Rahim büyüdüğü için olabilir

1,512,321 soru

24,667,730 cevap

367,080 kullanıcı

...