Giriş
Hatırla
Üye Ol
Gebe Soru Cevap
Ana Sayfa
Sorular
Cevapsız
Kategoriler
Üyeler
Bir Soru Sor
Gebelik dışı Soru&Sohbet
Bebek Bakımı
Bir Soru Sor
İlaçlara rağmen erken doğum yapan var mı
0
oy
508
göst.
2 Aralık 2021
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Pnarbki2733
(
942
puan)
sordu
30.haftada nst de sancı çıkınca erken doğum riski dendi adalat içiyorum 2.kutuya geçtim progestanda içiyorum ama kasılma oluyor yinede saymıyorum ama korkuyorum bugünde kasıklarda ağrım vardı açılmam oluyordur diye ödüm kopuyor ilaç kullanıpta yinede erken doğum yapan var mı
Gebelik haftası
32+1
erken-doğum
Bu soruya cevap vermek için lütfen
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
3 Cevap
0
oy
2 Aralık 2021
Silemz
(
236
puan)
cevapladı
37+1 de yaptım 32 den beri tedavi gördm adalat 1.5 kutu bitrdm
2 Aralık 2021
Pnarbki2733
(
942
puan)
yorumladı
İnşallah bende görürüm o haftayı ya bende 30 dan beri içiyorum adalat peki kasılmalarınız devam etti mi bu haftaya kadar
2 Aralık 2021
Silemz
(
236
puan)
yorumladı
Insallah size tavsiyem bol bol dinlenmeniz ve bol su içmeniz..
Kasılmalar devam etti sanciya dönüştü suyum geldiği için bebegi aldık ama o haftaya kdr ne hissettim bir ben bir Allah bilir seni çok iyi anlıyorum..
Ayakta durmamaya çalış
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
-Reklam-
0
oy
2 Aralık 2021
Busssbus
(
189
puan)
cevapladı
Bende 26dan beri tedavi görüyorum 30+4um şu an inşallah görürüz en azından 34 sonunu ya inşallah
3 Aralık 2021
Pnarbki2733
(
942
puan)
yorumladı
İnşallah canım çok korkuyorum kasılma oldukça doğum başlıyçak sanıyorum
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
0
oy
2 Aralık 2021
Nurelya
(
3,121
puan)
cevapladı
Canim ilaclari duzenli kullan senin haftada benim rahim 18 19 dusmustu en az 25 25 olmasi gerekiyor nts sanci ve acilma basladi. Ilacla agriyi durdurdular. Agri kesici içtim agri oldukça karnım hala gunde 40 kez kasiliyor sertlesiyor simdi de kullandim ilaçtan dolayi mi bilmiyorum agrilarim var sancim gelmiyor 39+4 oldum şimdi de gelsin die uğraşıyorum sanci gelmiyor. Bol bol yat eger yatma sansin varsa benim yatma sansim yoktu 2 kucuk cocugum var
3 Aralık 2021
Pnarbki2733
(
942
puan)
yorumladı
Ya rahimde karından baktılar 42 mm diyorlar ama kasılma oldukça kısalırmış işte beni korkutan o
3 Aralık 2021
Nurelya
(
3,121
puan)
yorumladı
32 haftaya gelmisin riskli donemi atlatmisin bebek doğsada yasar oyle düşün içini rahatlat. Senin baya kalin diyorum ya benim 18 de 40 haftalık olacam daha gelmedi. Stres olma sakin
Lütfen yorum eklemek için
giriş yapınız
veya
kayıt olunuz
.
Hadi sende yardım et cevapsız soruları bitirelim
İlgili sorular
0
oy
3
cevap
279
göst.
Aşılama süreci ilaçlara bakar mısınız
3 Mayıs 2024
Hamile Kalamama
kategorisinde
Gizem121
(
218
puan)
sordu
ilk-aşılama
0
oy
2
cevap
361
göst.
Kızlar ilaçlara bakar mısınız
8 Aralık 2023
Hamilelikte Bebek Sağlığı
kategorisinde
Umm.sahra
(
215
puan)
sordu
0
oy
1
cevap
171
göst.
12haftalıkta hanği ilaçlara başladınız
21 Ağustos 2022
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
Frdtlh
(
15
puan)
sordu
0
oy
6
cevap
405
göst.
Kullandığım ilaçlara bakar mısınız ?
17 Şubat 2022
Hamilelik Dönemi Genel
kategorisinde
NhEgee
(
451
puan)
sordu
hamilelik
ilk-gebelik_
ilk-gebelik
Kategoriler
Tüm kategoriler
Doğum
(89,567)
Hamilelik Dönemi Genel
(446,026)
Hamilelikte Anne Sağlığı
(67,420)
Hamilelikte Bebek Sağlığı
(62,894)
Hamilelikte Beslenme
(7,824)
Hamilelikte Güzellik
(2,678)
Hamilelikte Spor
(537)
Hamilelikte Testler
(24,796)
Hamilelik Alışveriş
(10,862)
Hamile Kalamama
(16,585)
Tüp Bebek
(2,991)
1,512,779
soru
24,673,685
cevap
367,414
kullanıcı
...