Kizlar uclu test yaptırdık daha hastaneden msj gelmedo ama sonuclar icin e nabizdan baktim da 0.434 değeri cikiyor iyi mi kötü mü kırmızı değildi ama
1,512,350 soru
24,668,064 cevap
367,107 kullanıcı