Kizlar uclu test yaptırdık daha hastaneden msj gelmedo ama sonuclar icin e nabizdan baktim da 0.434 değeri cikiyor iyi mi kötü mü kırmızı değildi ama
1,512,352 soru
24,668,137 cevap
367,111 kullanıcı