0 oy
250 göst.
1 Aralık 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (556 puan) sordu
12+2 hamileyim ilk defa bugün belim çok ağrıyor midem daha çok bulanıyor ve basım ağrıyor bu haftalara kadar bişey olmayıp şimdi olması mı normal
Gebelik haftası 12+2

2 Cevap

0 oy
2 Aralık 2021 (236 puan) cevapladı
Bulantıların yoğun olduğu haftalardasın normal, bel ağrısı da doktorum dedi farkında olmadan çok ayakta kalıyorsunuz ya da yoruluyorsunuz, siz hissetmeseniz bile bebek sizin dinlenmenizi istiyor, o yüzden ağrı oldu mu ayaklarını uzatıp dinlenmelisin
-Reklam-
0 oy
2 Aralık 2021 (236 puan) cevapladı
buantıların yoğun olduğu haftalardasın normal, bel ağrısı da doktorum dedi farkında olmadan çok ayakta kalıyorsunuz ya da yoruluyorsunuz, siz hissetmeseniz bile bebek sizin dinlenmenizi istiyor o yüzden ağrı oldu mu ayaklarını uzatıp dinlenmelisin

1,512,675 soru

24,672,191 cevap

367,322 kullanıcı

...