Kızlar bugun gecikmemin 3.günü oluyor öyle bi belirtim yok zaten belirti aramıyorum cünki herkesde olmuyo sanrm belirti yasamadan öğrenen oldumu agrım sızım yok bugun böyle Bi basm döner gibi oldu sanki dengemi kaybettim bide cok hafif adet olcak hissi Olur ya kımıldanma öyle oldu ama olmadm
Test yap canım inşallah çıkar ben adet günümde yaptım 2cizgi belirgin bir şekilde çıktı 4+3 un salı günü keseyi görmek için gidicem
Rabbim gönlüne göre versin benimde hiç belirtim yoktu adet 3 gün gecikti öylesine bi yapayım dedim ve pozitif görünce çok şaşırmıştım akşam üzeri yapmıştım bir de ertesi gün erken gebelik testi ile tekrar ilk idrarla yaptım gene pozitif bir sonraki gün kan verdim o kadar ki inanamadım sonuca insallah senin de poztiftir iyi haberlerini bekliyoruz senin yerinde olsam gider test alir yapardım hemen
1,512,745 soru
24,673,153 cevap
367,379 kullanıcı