0 oy
147 göst.
1 Aralık 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (75 puan) sordu
Doktor haftalık olarak nstye girmem için çağırdı. Randevu yok nasıl alabilirim. Sıra veriliyormu erken gitsem. Nasıl olacak düşünmekten kafama ağrılar girdi.
Gebelik haftası 36+4
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 724 göst.
0 oy
4 cevap 296 göst.

1,512,621 soru

24,671,375 cevap

367,279 kullanıcı

...