0 oy
296 göst.
30 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (34 puan) sordu
6+2 günlük hamileyim bel ve kasık ağrılarım cok agiriyor normal midir veya sizlerde de oldu mu

3 Cevap

0 oy
30 Kasım 2021 (564 puan) cevapladı
Evet normal sen uzanıp dinlen sürekli. bel ağrısı düşük habercisi de olabilir benim doktorum öyle söylemişti o yüzden kendini yormamaya çalış 
-Reklam-
0 oy
30 Kasım 2021 (3,236 puan) cevapladı
Bende de oldu, zaten doktorum sormadan söylemişti o haftalarda bel ve kasık ağrısının normal olduğunu. Endişelenmeyin. 
0 oy
30 Kasım 2021 (72 puan) cevapladı
Normal bende de oluyordu

İlgili sorular

+1 oy
1 cevap 191 göst.
0 oy
0 cevap 62 göst.

1,512,333 soru

24,667,886 cevap

367,091 kullanıcı

...