0 oy
319 göst.
30 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (15 puan) sordu
34. Haftalık hamileyim. Kanamam oldu. Gün içinde evdeki çocuğumun rutin hastane kontrolleri vardı. Akşamına kanamam oldu acile gittik. Yatış verdi. Nst ye bağlanıyorum serum veriyolar. Yorgunluktan mi acaba birde bende idrar enfeksiyonu var ilaç kullanıyorum
Gebelik haftası 34
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 354 göst.
30 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hayal gamze (15 puan) sordu
0 oy
1 cevap 238 göst.
8 Mart 2024 Doğum kategorisinde Hshdududjd (117 puan) sordu
0 oy
4 cevap 597 göst.
0 oy
1 cevap 421 göst.

1,512,700 soru

24,672,689 cevap

367,353 kullanıcı

...