0 oy
283 göst.
29 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (59 puan) sordu
B12 düşük olduğu için kadın doktorum benexol ilacını yazdı reçete de hamiller kullanamaz yazıyor kafam karışık kullanan oldu mu aranızda?

1 cevap

0 oy
29 Kasım 2021 (413 puan) cevapladı
Doktorum yazdığı için Ben kullanıyorum ciddi uuytkanlığım var çünkü
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 239 göst.
0 oy
2 cevap 348 göst.
6 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Derya1203 (24 puan) sordu
0 oy
2 cevap 309 göst.
7 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sule27 (32 puan) sordu

1,512,436 soru

24,669,132 cevap

367,159 kullanıcı

...