0 oy
307 göst.
25 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (401 puan) sordu

Enfeksiyon icin doktorum üromisin verdi tek kullanimlik saşe persembe gunu kullandum gece o gunden beri ishall afedersiniz ama bildiğiniz cırcırr oldum hala da devam ediyor kendimi gercekten bir kacgundur zayiflamiş hissediyorum ilac yapmış olabilir mii bebege zarari varmidir gecmesi icin ne yapabilirim ve doktora gitmeli miyim tedirgin oluyorum 

Gebelik haftası 31+2

1 cevap

0 oy
26 Kasım 2018 (97 puan) cevapladı

Doktorunu ara bence tatlım en doğrusunu o söyler 

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 390 göst.
0 oy
4 cevap 448 göst.

1,512,402 soru

24,668,671 cevap

367,144 kullanıcı

...