0 oy
337 göst.
29 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,923 puan) sordu
Merhabalar bu hafta 8.haftaya girdim kasıklarım dünden beri acayip ağrıyor bıçak saplanir gibi oluyor. Ve mide bulantısı gegirme karışık sürekli bir öğürme hali ama asla kusma olmuyor. Gaz da çok oluyor bu belirtiler normal mi geçen hafta daha rahattım. Kasık ağrısı çok zorluyor 
Gebelik haftası 8

1 cevap

0 oy
1 Aralık 2021 (15 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Selam cnm 8+4 günlüğüm bende asla kusmuyorm ama sürekli gazlı bı sekilde geyiriyorum ağrılarım ara ara hala oluyo doktorum normal olduğunu söyledi hatta bayanlar bu hamileli ne kadar hafife aliyo tabi olucak bunlar deyip gülmüştü
1 Aralık 2021 (1,923 puan) yorumladı
Burda herkes panik atak olunca bende şüpheleniyorum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 715 göst.
0 oy
2 cevap 388 göst.
0 oy
1 cevap 173 göst.
0 oy
2 cevap 244 göst.

1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...