0 oy
124 göst.
29 Kasım 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (145 puan) sordu
Merhabalar. Ben 23 yaşındayım ve ilk hamileliğim . 30-5 haftalığım. Doktora birkaç gün evvel gittim ; gobegimde bir agri vardi ben de parmagimla kontrol ettim ve icinde küçük boncuk seklinde cikinti vardi ama göbek deligine bakinca görülmüyor. Tam icinde. Doktora soyleyince doktor Fıtık olabileceğini söyledi. 

1-FİTİK'in olmasi sezaryen sebebi midir?

2-Bu durmu yaşayan varsa yardımcı olabilir mi?

Ben normal doğum istiyorum.  Lütfen yardımcı olun moralim cok bozuk. 
Gebelik haftası 30+5

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 121 göst.
0 oy
0 cevap 67 göst.

1,512,413 soru

24,668,795 cevap

367,148 kullanıcı

...