geçen pazar günü ilk uyandığımda pijamamın dışına kadar çıkacak kadar su geldi. Hastaneye gittim amniyon sıvısı değil dendi. Bugün yine geldi su. Progestan kullanıyorum alttan fitil olarak. Etkisi var mıdır?
1,512,151 soru
24,665,616 cevap
366,957 kullanıcı