0 oy
224 göst.
27 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (731 puan) sordu
Selamlar Çapa perinatolojiye gidebilmek için önce Çapa kadın doğumdan randevu alıyoruz. O sistemden açıyor değil mi? Bir de gidenler nasıl sizce. Görüntüsünü veriyor mu? Özelde 700 tl eğer iyi değilse özele yöneleceğiz mecbur.
Gebelik haftası 22

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.


1,512,190 soru

24,666,047 cevap

366,981 kullanıcı

...