Penisilin alerjisi olup da covit19 aşısı olan hamiş var mı?
Varsa kaçıncı haftada hangi aşıyı oldunuz
Evet benn Yeni oldum hatta üç gün oluyor.30+4 haftalığım.Biontech oldum.Yarım saat hastanede beklettiler ne olur ne olmaz diye.Bir sıkıntı yaşamadım.
1,512,521 soru
24,670,309 cevap
367,215 kullanıcı